søndag den 22. februar 2009

Minialbum og kort til kobberbryllup

Vi har været til kobberbryllup i dag, og selvfølgelig skulle de have en gave. De fik et minialbum hvor den ene side indeholdte billeder fra deres bryllup, og den anden side parret og deres børn.
Billederne fra brylluppet havde jeg scannet ind, men kvaliteten var ikke god, og farver var der mange af, så derfor valgte jeg at tone alle billederne, så det kom til at hænge sammen.




På den anden side af albummet er der billeder af parret og børnene, der valgte jeg at beholde de farver der var i billederne, derfor bliver det lidt mere uroligt at se på ;-)


Gaverne blev givet i en gavepose som jeg fremstillede udfra en vejledning på nettet, og til gavekortet lavede jeg en æske udfra en skabelon.

Stempelmotiverne på kortet er magnolia stempler, og blomsterne er sprayet med Glimmer Mist farve "Coffee Shop". Kobberpapiret er købt hos CChobby.


Så ovenpå et par kreative dage, er der kun oprydning af diverse hobby materialer tilbage, øv øv, jeg må hellere finde på et nyt projekt ;-)

Ingen kommentarer: