fredag den 17. april 2009

Nyt blog udseende

Pyha, så lykkedes det. Jeg har i hvert fald fundet ud af hvordan jeg opretter min egen blog baggrund, og hvordan jeg får den lagt ind på bloggen ;-)

Billedet der er brugt som header og baggrund har jeg taget hjemme i min mors have i påsken 2007, så jeg synes blomsterne er ret aktuelle lige nu. Så må jeg jo se hvornår jeg får tid til at lave en ny baggrund ;-)

I morgen skal jeg til Holbæk og scrappe sammen med en flok tøser, det er jeg meget spændt på, da det er første gang jeg kører udenbys for at scrappe, lige bortset fra scrap-a-mania og Middelfart convention ;-) Hidtil har jeg kun bevæget men hen til Ane, men det er også meget hyggeligt ;-)

Måske er jeg heldig i morgen og få færdiggjort de layouts jeg begyndte på i Middelfart for 14 dage siden?

Jeg modtager gerne kommentar om bloggens udseende og indholdet ;-)

Tak for nu, og rigtig god weekend.

Ingen kommentarer: