lørdag den 23. maj 2009

Endnu et kort

Jeg gik i gang med at lave et kort på SAM, men er først blevet færdig nu. Jeg er ikke så kreativ når jeg er træt ;-)
Nå, men det er et kuvertkort, som skal indeholde et gavekort, derfor er målene på kortet bestemt udfra gavekortets størrelse.



Jeg har brugt hvidt karton i 30x30, som jeg har skåret til iden bredde jeg ønskede, falset papiret de to steder hvor jeg ønskede kortet skulle foldes.
Monteret ensfarvet karton og mønstret papir, som er sværtet med Distress Ink Faded Jeans, Peeled Paint og Bruched Corduroy.
Siderne er pyntet med diverse stempel motiver og tekst. Matrosen er et magnolia stempel, på bagsiden af ham har jeg sat et stykke magnettape, og bag stempel teksten "Birthday", har jeg sat nogle runde magnet, det gør at matrosen ikke bøjer væk fra kortet når det er lukket.
Inden i kortet har jeg lavet en grøn lomme, hvori gavekortet skal være.

Udover et gavekort skal han også have en flaske vin, og til den har jeg lavet en lille hilsen på en tag. Inspirationen til den fik jeg af Majer's flotte make and take stand for Scrapsisters SAM.


Jeg har sværtet med Distress Ink Faded Jeans og Peeled Paint.
Bogstaverne er skåret ud på Silhoutten med font Monotype Corsiva.
Blomsterne har fået lidt sværte og Perfect Pearls, og tilsidst har de fået nogle støvdragere.
Kanten af Tag'en og midten af blomsten har fået lidt Glitter Stick.
Tak fordi du kiggede med og ha' en rigtig god weekend ;-)

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Skønt at du kunne bruge vores make'n'take :)

Og sikke et smukt kort du har lavet.

Birgitte sagde ...

Et flot kort du har lavet. Dejligt med inspiration!!
Flotte ting du laver kigger bestemt forbi igen