søndag den 14. februar 2010

Dagen der på ...

I går var jeg til scrap'n dream i Høje Tåstrup, det var rigtig hyggligt. Jeg sad sammen med nogle søde scrappe piger, som virkelig formåede at fremstille nogle fede layouts, æsker og kort. Tak for dejlig inspiration. Lidt (eller meget) snakken og shoppen blev det også til, alt i alt en rigtig dejlig dag. Det var nogle dejlige butikker med et spændende udvalg og gode tilbud.
Jeg fik selv fremstillet 3 nye layouts af børnene til køkkenet, dog mangler jeg at få skrevet lidt tekst til hvert layout, en overskrift til Tobias (blev for træt til at kunne tænke), samt at få dem pyntet med nogle snefnug.
Det må blive en anden dag, for i dag har jeg været total flad, helt brugt og meget træt og hovedpine tillige. Så dagen har ikke budt på en kreativ stund.
Nu prøver jeg bare at blive frisk til i morgen, så jeg kan komme på arbejde, og når jeg har fri, skal jeg have fjernet mine sting efter operationen. Det glæder jeg mig til, for de klør som bare pokker :-)

Kan i have en god søndag aften.

1 kommentar:

Sarah sagde ...

tusind tak for hyggeligt selskab i lørdags. Super fine LO's du fik lavet.
Hav en god uge.