torsdag den 4. marts 2010

Silhoutte kursus...

Jeg har været på begynder kursus i Silhoutten hos Nikolette i aften, og det var helt fantastisk, jeg er bare så glad at jeg fik meldt mig til, for jeg lærte en masse. Nikolette formår virkelig at videre give sin viden, på en nem og forståelig måde.
Det var en rigtig hyggelig aften sammen med andre scrap entusiaster, det eneste minus var hunden tog min ½l cola flaske op af tasken, for at begynde at spise flasken, men pyt så fik den bare lov at beholde flasken :-)

Jeg lærte blandt andet at sammensætte bogstaver, og da jeg kom hjem måtte jeg lige finde ud af hvordan jeg lavede en matte til de sammensatte bogstaver, og her er resultatet.
Nu glæder jeg mig til en dag, hvor jeg kan sidde og lege med programmet uden at små fingre vil hjælpe til :-)

Vi ses

Ingen kommentarer: