fredag den 15. oktober 2010

Tiden går stadig :-)

Jeg må indrømme at tiden er gået meget stærkt, lige før stod sommeren for døren, og nu er det efterår, med alle de flotte farver naturen kan byde på. Det indbyder helt klart til en tur i naturen med kameraet, men det må vente lidt endnu, for hånden skal lige være helt klar, før den kan holde på et kamera.

Jeg har igennem et års tid eller mere været genereret at et tryk på en nerve i håndleddet, det bevirkede at fingrene sov når jeg holdt om noget i længere tid, samt at jeg vågnede om natten pga. smerte i håndleddet og fingre. Men nu er jeg opereret i hånden og stingene skal fjernes i dag, så er jeg forhåbentlig snart klar igen. Det er i hvert fald frustrerende at være afhængig af andre, når jeg nu godt kan lide at gøre meget selv. Det har også bevirket at jeg ikke har været så kreativ som jeg gerne ville have været, men det kan jeg forhåbentlig indhente :-)


Desværre blev jeg samtidig med operationen fritstillet fra mit arbejde pga. virksomhedssalg og omstrukturering af arbejdsopgaver. Så ligeså snart hånden er klar til at spurte hen over tastaturet igen, vil jeg få sendt ansøgninger af sted til nye spændende jobs.

Så der går nok lidt tid, før der kommer nye projekter på bloggen, men jeg vil da forsøge i den nærmeste fremtid at få opdateret bloggen med de ting jeg har fremstillet siden sidst.

I ønskes alle en rigtig god weekend og efterårs ferie hvis I er blandt de heldige :-)
Knus Marianne


Ingen kommentarer: