tirsdag den 7. december 2010

Den dejlige juletid

Som tiden dog flyver afsted i år, det er godt nok ikke blevet til mange blogindlæg ej heller mange kreative projekter.
Men det betyder jo bare at jeg har nydt livet med mange andre spændende ting.
Lige for tiden har jeg travlt med at skrive job ansøgninger og deltage i kurser. Jeg har været på kursus i Adobe Illustrator, Photoshop og InDesign, det var en utrolig spændende uge, jeg kunne have fortsat med at arbejde med programmerne.
I denne uge har jeg været på første del af et CMS kursus i Joomla, det er også meget spændende, så jeg glæder mig til at jeg skal lave min rigtige hjemmeside. Men med en travl hverdag med 3 børn og en mand der har været mere i Finland end hjemme de sidste 6 uger, ja så kniber det med tiden til at være kreativ.

Julekort havde jeg jo krereret da jeg var til SAM i starten af november, men de er solgt, og jeg ved ikke om jeg når at få lavet flere, så det kan være at postdanmark går glip af en indtægt i år, men nu må vi se :-)
Det kan jo være at ungerne vil hjælpe med at fremstille nogle julekort, om ikke andet så stå modeller til det årlige juleportrætbillede.

Hvad med dig er du klar med dine julekort og alt det andet der høre julemåneden til?

Tak fordi du kiggede forbi.

Rigtig glædelig jul

Marianne

1 kommentar:

Mau sagde ...

Kender godt den med at tiden op til jul bare flyver afsted, og hvor blev 2010 lige af?
Mine julekort fra SAM ligger og venter på at blive skrevet, men mon ikke jeg når det før jul?
En rigtig god jul til dig.