fredag den 11. februar 2011

Flere fødselsdagsgaver

Jan blev 40 år i søndags og derfor skulle han selvfølgelig have nogle billeder af børnene og os selv.

Han fik selv lov til at sætte hylden op :-)

  

   


Alle 3 billeder har jeg sepia tonet og skrevet ud så de er ca. 12x12 cm, selve rammen de er monteret i er 14x14 cm, og de er indkøbt i Ikea.
  • Bogstaverne og figurerne er fra Tim Holtz Serien Idea-ology og pakken hedder Grungeboard Mixed Minis de er svagt dubbet med stempelfarve, og derefter glaseret med Glossy Accents
  • Figurene er også svagt dubbet med stempelfarve, og derefter dubbet med Pebbles Inc for at give en skinnende overflade
  • Cirklerne er standset ud med sizzix dies
Gaven fra mig blev et mini album monteret i en tinæske. På den ene side er der billeder af os, som en reminder til at vi også skal huske hinanden selv om vi har børn. Den anden side er med billeder af vores 3 guldklumper.  

Det var et kit jeg vist har fået til SAM engang, meget nemt at gå til, det der har taget længst tid er at finde billeder, scanne og udskrive dem.

De store billeder på hylden havde jeg lavet i forvejen, nu er de blevet monteret i nogle flotte æsker/rammer som jeg har købt i Love2scrap.

 

Det var vist alt for i dag, i morgen er jeg til Scrap'n Dream i Høje Taastrup ;-)

Tak fordi du kiggede forbi.

Ingen kommentarer: