mandag den 26. oktober 2015

Scrap-a-mania tiden nærmer sig

Jeg har været heldig at få fat i en af de eftertragtede billetter til efterårets Scrap-a-mania i Roskilde kongres og idrætscenter lørdag den 14. november og søndag den 15. november.

Det bliver to hyggelige dage i godt selskab Lisbeth og Rikke samt mange andre, der forstår mig når jeg synes:

- et stykke papir er flot
- et stempel er fedt
- en die er for lækker
- at blende sværten giver en fed farvekombination
- at jeg absolut lige bliver nødt til at have endnu en die, en stempelfarve, et stempelsæt, mere karton og ja jeg kunne blive ved :-)

To dage hvor jeg ikke møder himmelvendte øjne, fordi jeg bare lige bliver nødt til at sidde og ae de lækre ting, eller når jeg igen og igen flytter rundt på pyntet for at se hvad jeg bedst kan lide.

To dage hvor jeg henter masser af inspiration og positiv energi, jeg får fyldt mine kreative depoter op, og kan tære af dem igennem december, januar og februar. Så er vi fremme ved foråret, hvor jeg igen kan begynde at se frem til to hyggelige dage til scrap-a-mania i Roskilde til foråret 2016.

Ses vi til Scrap-a-mania (SAM) det kunne være så hyggeligt, du finder mig ved et bord i hallen med næsen begravet i mine scrapting, godt i gang med årets julekort produktion :-)

Jeg glæder mig :-)

Vi ses,
Marianne

PS: Scrap-a-mania er også på facebook --> Scrap-a-mania

1 kommentar:

Ane sagde ...

Ved præcis hvordan du har det på SAM, og jeg glæder mig til at se dig ❤️