søndag den 30. april 2017

Scrap a mania og indkøb

Jeg var til scrap a mania i Sorø sidste weekend. Det var en hyggelig weekend med dejligt selskab af ca. 280 andre kvinder og nogle mænd, der deler denne hobby.
Jeg fik købt lidt i mange af butikkerne, og hos Krumspringshop.dk købte jeg et stempelsæt, der skal bruges til konfirmationskort, og så røg der også lige nogle andre stempelsæt i posen ;-)

Jeg fik en bestilling på et konfirmationskort til en pige, der er spejder og til outdoor ting. Uh, jeg havde ikke lige noget jeg synes passede, så efter mange overvejelser og med hjælp fra min mand (han bandt de 3 knob) så blev dette resultatet.



På dette kort har jeg brugt tekst stemplerne "Årets" og "Konfirmand" fra Krumspringshop.com

Træstempel og gynge er fra Mama elephant "Tree friends"
Træet er farvelagt med promarkers.
Border die er fra My Favorite Things "Stitched Scallop Basic Edge"
Mønster papir er fra Prima "Wild and Free"

God søndag til alle :-)

Ingen kommentarer: