tirsdag den 6. maj 2008

En hyggelig super scrap søndag i scrapshop

Ja, så var jeg i Roskilde igen i søndags til en dejlig super scrap søndag. Det var ikke så meget jeg nåede, et kort, og to små scrap sider til Marcus's baby album, meeen jeg fik snakket en del med Tina og 2 x Marianne. Det var rigtig hyggeligt og afslappende.



Her er det bryllupskort jeg fik fremstillet, og det er sendt til Jylland, så min mor kan bruge det til gaven til min kusine.





I skal da også lige have de to sider med som jeg fik lavet til Marcus's babybog.




Overskriften er udstanset med en QK Squeeze, som Marianne1972 var så flink at låne mig - tak for det Marianne;-)

1 kommentar:

Marianne1972 sagde ...

Et skønt kort og skønne sider, som du lige fik ordnet inden du skulle hjem. Tak for en rigtig hyggelig dag.