søndag den 11. maj 2008

Morsdag

I dag er det morsdag, og jeg har af mine 3 herlige drenge fået en sammenplantning og et gavekort til en spabehandling, det glæder jeg mig rigtig meget til at benytte. Men dagen i dag, skal vi nyde i tivoli, jeg er spændt på hvad Tobias og Marcus siger til alle forlystelserne.

I dagens anledning har jeg også fået fremstillet to morsdagskort et til min mor og et til svigermor. Den ene er sendt til Jylland og er forhåbentlig nået frem og det andet skal afleveres i aften. (Håber ikke at svigermor kigger med i dag ;-))

Det lækre baggrundspapir er en del af månedspakken fra scrapshop, det er rigtig dejligt at røre ved ;-) Stempelmotivet var et jeg lånte af Tina (Tak) da vi var til super scrap søndag i scrapshop i Roskilde.

1 kommentar:

Ane sagde ...

Hvor er dine kort søde :o) Knus Ane