mandag den 26. maj 2008

Fødselsdagskort

Min mor fylder 65 år på onsdag, så derfor sender jeg dette kort til hende, nu vi ikke kan komme og fejre hende på selve dagen.

Jeg håber ikke hun tager det ilde op med motivet ;-) Det er et stempel jeg har lånt af Tina sidst vi var til super scrap søndag i Scrapshop.



Jeg er godt nok bagud, med alle mine kreativiteter og huslige gøremål, men jeg er nødt til at læse til eksamen, da jeg skal til sygeeksamen i næste uge. Jeg må sige at motivationen er ikke lige så stor som den var i januar, hvor jeg skulle have været oppe, hvis det ikke lige var for at jeg fremkaldte en sprængt blindtarm, for at slippe for eksamen ;-)
Nå, men det må nu gå som det går, for lige nu bruges alt min energi på arbejde, vores 2 drenge, hus, mand og så den lille der ligger i maven og vokser sig stor.

Ingen kommentarer: