torsdag den 2. oktober 2008

Er ikke gået helt i stå ;-)

Jeg er ikke gået helt i stå, men vi har haft håndværkere siden ultimo august, og de er stadig ikke færdige. Så det betyder at jeg ikke har adgang til at mit udstyr endnu, herunder min scanner.

Jeg var med på Scrap a Mania i Ringsted den 1. weekend i september, og det var en rigtig hyggelig weekend. Det blev shoppet stempler, papir og samlet inspiration blandt alle de dygtige deltagere. Så nu mangler jeg bare overskud til at være kreativ igen.
Jeg fik også lavet et udkast til julekort, og 2 sider i Marcus's bog, resten af tiden gik vist med snak m.m. ;-)

Pt. er jeg i gang med en bestilling på julekort, så der bliver stemplet og malet, og så må vi se om jeg kan komme videre med Marcus's bog, når jeg igen får fred i huset.

Ingen kommentarer: