torsdag den 30. oktober 2008

Så er der lidt nyt igen

Nu har jeg fået oprettet nogle kort til forskellige lejligheder.

Julekort med Magnolia stempler, som Tina var så sød at bringe hjem fra Sverige, samme dag som de blev udgivet ;-) Julekort med et stempel som jeg købte hos Unikhobby, da jeg var SAM i Ringsted i september måned.

Denne er lavet med et stempel jeg har lånt af Ane.
Et godbedringskort til Tina Z. som er blevet opereret, og skal være sygemeldt i en måned. Stemplet købte jeg hos Unikhobby da jeg på SAM.

Dette kort er til Ove som fylder 75 år den 7. november, han elsker gamle postkort med toge, men jeg havde ikke lige noget med toge på, så jeg lånte dette stempel af Tina.
Dette kort er til et vennepar, som har fået en datter her i oktobermåned.

Nu, mangler jeg bare lige et par dåbskort, og få syet det sidste til dåbsgaven, så er jeg vist ved at være med igen.
Nu er der jo heller ikke så længe til min termin, så det vil være rart at have rent bord, inden jeg skal bruge tiden på noget andet.

Ingen kommentarer: