onsdag den 20. maj 2009

Bog udgivelsen

En af mine venner Søren Holmgren udgiver en bog i dag "Blind tillid - vejen til personlig succes", og derfor skal vi til release party, i den forbindelse vil jeg give ham dette kort:

Forside Bagside Inden i kortet
Der skulle jo lidt sværte på, nu jeg havde fået nogle nye farver i weekenden og lært en teknik til at få det sværtet på ;-)
Jeg har brugt:
Brads
Jeg har sværet følgende med Distress Ink "Faded Jeans" og "Peeled Paint":
Bånd, Karton,papir, Mønster papir, Blomster, oval Scallop
Den ovale scallop er udstandset og embosset med Spellbinders "Scallop Ovals".
På bagsiden har jeg embosset med Spellbinders "Scallop Ovals", stemplet med Just Rite stempel og brugt klar embossing stempel pude, og derefter har jeg brugt Perfect Pearls fra Ranger "Blue Smoke".
I blomsterne har jeg sat støvdragere, som jeg købte hos "Hobby og Mini" på Scrap-a-mania.

Ingen kommentarer: