onsdag den 20. maj 2009

Scrap-a-mania

I weekenden var jeg til scrap-a-mania i Ringsted, det var rigtig hyggeligt at møde gamle og nye ansigter. Jeg fik også snakket med nogle nye denne gang ;-)
Det var slet ikke meningen at jeg skulle have været afsted, idet vi skulle have haft gæster. Men da jeg var så heldig at vinde en billet igennem scrapsisters fødselsdagskonkurrencer, fik jeg lavet den aftale at jeg kunne tage afsted om søndagen ;-) Det endte med at vores gæster aflyste da dattteren var blevet syg. Ja, så var jeg lidt fræk og forlod mand og børn og tog afsted begge dage ;-)
Jeg fik ikke lavet så meget den første dag, den gik med at shoppe lidt, snakke og gå til nogle make and takes. Jeg fik lært at bruge Ranger produkter af Majer og Perfect pearls hos Unik Scrap.
Søndag fik jeg heller ikke lavet så meget, da jeg havde hovedpine, tror jeg frøs og fik for meget træk dagen før. Men jeg arbejdede dog videre på det kort jeg var begyndt på om lørdagen. Jeg lægger det på bloggen når jeg er færdig og modtageren har fået det ;-)
Jeg fik også deltaget i et "Kvinde kend dit kamera" kursus hos Jørgen Bresson, det var meget godt, og der er da nogle ting jeg skal have afprøvet med mit kamera ;-)
Så alt i alt blev det en meget begivenhedsrig weekend og jeg blev et par kroner fattigere ;-)

Ingen kommentarer: