lørdag den 23. januar 2010

Ane's 40 års fødselsdag

I 2009 fik vi en fantastisk invitation fra Ane, klik her for at se invitationen, vi kunne selvfølgelig ikke gøre andet end hurtigt at finde en barnepige og så takke ja til en fantastisk wellness weekend i januar.
Hvis I ikke allerede kender Ane, så vil jeg bare lige fortælle jer at hun fremstiller nogle flotte stilrene kort, ja så er hun også designer for Love2Scrap og afholder ind i mellem kurser der.
Når nu Ane er så dygtig, er det jo lidt svært at komme med et håndlavet kort til hende, så jeg måtte virkelig lægge hovedet i blød, jeg surfede rundt på Scrapsisters for at finde inspiration. Det fandt jeg på Anne's side, hun har fremstillet utrolig søde æsker.
Nu må i hellere se resultatet:

Æsken set fra oven
Æsken set forfra
Æsken se fra side
Æsken set når den er åbnet og skuffen er trukket ud
Æsken set fra bunden
Æsken set bagfra
I æsken lå et gavekort, så hun kan komme ud og shoppe, og så fik hun også en gave, hvor til jeg havde lavet en tag.


Vi havde en rigtig dejlig weekend, så vi tager gerne til 40 års fødselsdag en anden gang ;-)

Ingen kommentarer: