onsdag den 19. september 2012

Tilbage på skolebænken

Efter lang tids overvejelser har jeg besluttet at mit arbejdsliv trængte til en ny dimission. Det skulle være noget, som havde med mennesker at gøre istedet for it systemer. Efter mange undersøgelser, tests, snakke faldt valget på Social og sundhedshjælper uddannelsen.
Jeg fandt modet til at forlade min trygge it verden, og bevæge mig ind på et helt nyt, i hvert fald for mig, fagområde.
Et skift jeg ikke har fortrudt, så nu går jeg i skole hver dag, det tager meget af min tid, med at læse og forstå den ny viden. Men det er samtidig spændende, og jeg glæder mig til at jeg snart skal i praktik.
Resten af min tiden går til min dejlige familie, så det bliver ikke så tit I vil se noget kreativt fra mig. Men jeg vil forsøge at følge med i hvad der sker, så jeg ikke bliver helt fortabt :-)

Vi ses

Ingen kommentarer: