tirsdag den 19. marts 2013

Tiden går hurtigt

Ok, det er længe siden jeg sidst har opdateret min blog, men det er fordi det hele går så stærkt.
Jeg er tilbage på skolebænken til 2. skoleperiode, efter en veloverstået praktikperiode i hjemmeplejen. Praktikken var rigtig god og jeg lærte rigtig meget fagligt, men også mange søde mennesker at kende.
Nu er jeg tilbage på skolebænken for at lære mere om naturfag, nærmere atomer, molekyler, det periodiske system, proteiner, fedt, kulhydrater og meget mere spændende. Udover naturfag har jeg også dansk, social og sundhedsfag, social og samfundsfag, aktivitets og praktisk fag samt pædagogik med psykologi. Det er rigtig spændende, men der er meget at se til, når jeg også lige skal huske min mand, vores 3 børn og alt det huslige. Ok, energien er ikke i top endnu, så det er ikke alt der prioriteres lige højt, men så er det godt at børnene er gode til at hjælpe til :-)

Ingen kommentarer: